بی عنوان

شما اگه دقت کنی همین کلمه “قرقروت” و یا”گوجه سبز”

یا حتی “لواشک ترش” و در بعضی مواقع هم “آب زرشک البالو” خودش…

ادامه جمله رو ول کن

آب دهنتو قورت بده بعد !

 

 

نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت22:55---30 خرداد 1392
سلام.
خیلی جالب بود.
منم یه وبلاگ سرگرمی دارم مثل شما.
اگه دوسj داشتی میتونی بیای اونجا و نظر بذاری و با هم تبادل لینک کنیم.
http://funnyland77ia.blogfa.com


hadis
ساعت17:05---30 خرداد 1392
الان که دوباره خوندم هوس لواشک ترش کردم.میدونی از قرقوروت خوشم نمیاد به خاطر همین کلا دیگه اشتهام کور میشه به چیزدیگه ای به غیر از نفرت از قرقوروت فک نمیکنمخخخخخخخخخخخ

hadis
ساعت20:38---29 خرداد 1392
آب دهنمو قورت دادم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد.کلا هوس هم نکردم اما باحال بودوااااااااااااا چ بي احساس!!!!من كه دلم خواست همون موقع يكي از اونارو بخورم ؛(

erfan
ساعت18:39---27 خرداد 1392
دنیا هر روز بازدید وبلاگت بیش از 200بود چرا این قدر کم شده هان؟

erfan
ساعت18:31---27 خرداد 1392
اب دهنم را قورت دادم و رفتم لواشک ترش خریدم
اورین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:35 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه