پدرسگ

صبح زود رسیدم خونه، شب کار بودم، خیلی خسته بودم تازه خوابم برده بود که دیدم یکی داره بالاسرم باهام شوخی میکنه و قلقلک میده کف پامو فکر کردم داداشمه گفتم کرم نریز پدر سگ یهو چشمو باز کردم دیدم بابامه، بابای ما هم قاطی بلند بلند مادرمو صدا زد: خانوووووووووووووم بیا تحویل بگیر پسرت به من میگه پدر سگ :|


مادر ما هم بنده خدا تازه از خواب پاشده بود حالیش نبود گفت غلط کرده، پدر سگ خودشه :))))

بابام گفت تو نمیخواد طرفداری کنی :|
 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت20:31---19 ارديبهشت 1393
خخخخخخخخخ

مسیح
ساعت1:31---10 فروردين 1393
آخر چی شد؟کی سگه؟؟ )

وبلاگت قشنگه

خوب وقت گذاشتی

به منم سر بزن

"واسه کنکوری ها" لینکم کن

بگو چی لینکت کنم؟

موفق
خخخخخخخخ میسی اوکی الان میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:,

] [ 15:2 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه