بدبختی... :(((((((((((

خب کجا بودم؟؟؟؟؟؟؟اهانننننننننننننننننننننننننننن گرفتم......

اخه ما محصلیم بلانسبت شما خررررررررررررررررررررررررر که نیستیم!!!!!!هستیم عایا؟؟؟؟؟؟؟نیستیم دیگه.......

خب یکی بیاد اینو بکنه تو کله ی معلم هامون ...... اااااااااااااااااااااهههههههههههههههههه

اعصاب ادمو خورد میکنن...اصلا این حرفا چه ربطی به من داره؟؟؟؟چه ربطی به تو داره؟؟؟؟؟؟اصلا به ما چههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین دیوونه ام شدم از دست این درسااااااااااااااااااا

عاقا جرعت اعتراض هم نداریم ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یعنی ما......بیخیال دیگه......

تازه بعععععععععععععععععععععععضی وقتا به معلما یا مدیر که میگیم میگن :تو دانش اموزی باااااااااااااااید درس بخونی...........

بعدم واسمون خط و نشون میکشن....حالا این خوبه بعضیا اگه 5 فصل امتحان باشه میان میکنن 7 فصل......بعد میگن : حالا ادم شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد ما هم ادای معلمامونو در میاریم :

 

گفتنیا که زیاده ولی دیگه.....ببخشید سرتونو درد اورم دوستان

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا بعد امتحانا یا همون بدبختیاااااااااااااااااااااا


نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت23:56---1 ارديبهشت 1392
از چی بگم برات؟انتظار داری چه چیزی از جیب من دراد؟به جز کاغذ سفید مچاله خوب آره رفیق تقلب توشه ولی با خودکار سفید..

این آهنگی بود با کمی تغییر.

آخ آخ نگو که دلم پره.از کجا شروع کنم من؟؟ اره منم چن روزیه چشام میسوزه وقت هم نداریم چرت بزنیم یعنی دلم میخواد این معلمارو بزنم بووووووووووووووووووووق...


hadis
ساعت23:50---1 ارديبهشت 1392
از چی بگم برات؟انتظار داری چه چیزی از جیب من دراد؟به جز کاغذ سفید مچاله خوب آره رفیق تقلب توشه ولی با خودکار سفید..
این آهنگی بود با کمی تغییر.
آخ آخ نگو که دلم پره.از کجا شروع کنم من؟؟
خدایا آخه این که شما دانش آموزید و باید درس بخونید هم شد حرف حساب؟؟مگه ما خ×ر هستیم بلانست شما
من که یه چند روزیه چشام میسوزه از بس سرم تو کتابه.آخه اینم انصافه؟؟اینا معلمن ما داریم؟؟این مدرسست ما داریم؟؟آخه روزی پنج تا پنج تا امتحان،اونم نه یه درس بلکه 12 تا درس


رها
ساعت14:50---1 ارديبهشت 1392
سلام دنیاجووووووووووون خوفی ؟ان شاا...همه درساتو بانمره خوب پاس میکنی عزیزممممممممممخوفم.میسی.ان شاا....!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:16 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه