کسی مثل من نبوده؟

من هميشه تو كلاس فكر اصليم اين بود كه اگه پنكه سقفي بيفته گردن كيا قطع ميشه
كسى مثل من نبوده ؟



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت15:40---17 اسفند 1392
منم!خخخخخخخخ
ي بار يكي اومد تو كلاسمون اموزش پناه گيري موقع زلزله رو بده بعد من داشتم ب اين فك ميكردم ك اگ هوا گرم باشه زلزله بياد و پنكه هم روشن باشه پ گردن تقريبا كل كلاس كنده ميشه!
خدا ميدونه چقدر ترسيده بودم!


hadis
ساعت18:54---15 اسفند 1392
خخخخخ
من اینجوری نبودم خوشبختانه


aysa
ساعت19:25---10 اسفند 1392
خخخخ آره
چ تفاهمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,

] [ 19:14 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه