=(((((((

الان که اين پياموميخوني جسمم باهات غريبه شده


ولي دلم همممميشه دوست داره به اميد بيداري جسمهاخداحافظ براي هميشه .

به طرف پنجره ي بزرگ اتاقش ميره ساعت دقيقا 3:34 بود که درسکوت و تاريکي خودش رو از بالاي پنجره به پايين پرت کرد

دختربراي هميشه تو تنهايي مرد . صبح مادردختر طبق عادت هميشگي به اتاق دخترش رفت تا بيدارش کنه امادختر رو نديد .

تلفن همراه دخترکه مدام و پياپي زنگ ميخورد توجهش روجلب کرد به سمت گوشي رفت پسرى مدام داشت تماس ميگرفت

. چشم مادر دختربه پيامي افتاد که همون پسر فرستاده بود :

عزيزم,عشقم,بخداشوخي کردم من هنوزدوست دارم مثل هميشه عاشقتم خواهش ميکنم عشقم فقط يه فرصت

توروخدا .... اون پيام دقيقا ساعت 3:35 ارسال شده بود ...

مادر دختر به طرف پنجره ي اتاق رفت که کاملا باز بود به بيرون نگاه کردوچيزي که ميديد باورنميکرد ...

كليپس دختربه بندلباسى گيركرده بود ....آره اون دختر هنوز زنده بود... :))))))))


نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت13:18---4 فروردين 1393
مرسی من الان واقعاااا ممنونم ک اسکول شدیم رفت!باعش ابجی دارم برات!

.

.

.

ولی خدایی باحال بود من هی میگم این کلیپسا خوبن هی شما بگین ن!دیدی جون ی ادمو نجات داد!
خخخخخخخخخ =)))))


hadis
ساعت13:28---7 دی 1392
خخخ خداروشکر:):):):)

narges
ساعت12:52---7 دی 1392
گرفتی مارو؟ بزنم شتکت کنم؟؟
=))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 دی 1392برچسب:,

] [ 18:51 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه