ببند

پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت: ديگه تموم شد..!!!دختر: به همين زودي عوضي؟.





ميدونستم اينقدر پستي، واسه همين با 3 تا از دوستات بودم

پسر: ولـــــــــــــي... من امتحانامو گفتم تموم شد نه رابطمون.. :|

دختر : ببخشيد ، گ...و....ه خوردم !

پسر : ببند ...



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت22:13---24 ارديبهشت 1393
سخن حکیمانه از دینا = نباید زودقضاوت کرد

.

.

.

.

.

.

.

بزن کف قشنگ رو حال کردی از سخن حکیمانه
الان من دارم دس میزنم واست صدا نومویاااد؟؟؟؟؟


hadis
ساعت16:07---24 مهر 1392
چیزی واسه گفتن ندارم
با تچکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:,

] [ 12:56 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه