داستان ترسناک

خونه ما تو يكي از شهرهاي مازندرانه به اسم قائمشهر. وارد جزئيات نمي شم مستقيم
ميرم سر اصل اتفاق.... من و يكي از دوستام كه پدرش جنگلبانه و خونشون تو
يكي از روستاهاي جنگليه از اونجايي كه هميشه سرمون درد ميكنه و مشكل داريم
افتاديم تو خط پيدا كردن گنج .... دوستم از پدرش شنيده بود كه وسطاي جنگل
يه سنگ خيلي بزرگ و مكعبي هست كه قديم خزانه بوده و توش پر از طلا و
جواهراته . اونجوري كه دوستم ميگفت حتي يه عده اي از اصفهان اومده بودن و
با دستگاه فلزياب آمار سنگ رو گرفته بودن و معلوم شده بود كه واقعا توش
طلا هست و كلي امكانات و تجهيزات آورده بودن براي سوراخ كردن سنگ و چند تا
كارگر هم داشتن و اطراف سنگ چادر زده بودن شبها همون جا ميخوابيدن. اما
مثل اينكه يه شب يكي از كارگرا ناپديد شده بود و فردا صبح چند كيلومتر
اونورتر بيهوش پيدا كرده بودنش و بعد از اين جريان كارگرا ديگه حاضر نشدن
اونجا بمونن و اون رئيس شون هم ديد ديگه كار سخته و به ريسكش نميرزه بي
خيال شده بود.
حالا من و دوستم قصد داشتيم كار نيمه تمام اونا رو تموم كنيم .
بعد از كلي مهندسي كردن و نقشه كشيدن يه راه به ذهنمون رسيد. يه
چكش برقي و يه ژنراتور خريديم حالا بماند پولش رو با چه بدبختي جور كرديم.
شب اول : از اونجا كه روزها نمي شد كار كرد بخاطر صداي زياد چكش مجبور
بوديم شبها ساعت 12 شب به بعد حفاري رو شروع كنيم. شب اول خيلي كارمون سخت
بود بايد چكش و ژنراتور به اون سنگيني رو مي برديم بالا واسه همين دوستم
يكي از قاطرهاي پدرش رو آورد و چكش و ژنراتور رو بار زديم و راه افتاديم
... من اولين بار بود كه ميرفتم . اوايل راه معمولي بود دورو ورمون پر از
درخت بود و يه راهه باريك كه از بين جنگل ميگذشت اما هر چي جلوتر ميرفتيم
راه باريكتر و درختها انبوه تر ميشد تا جايي كه ديگه علفها و شاخ و برگ
درختها رو كنار ميزديم و جلو ميرفتيم . به جاهايي رسيديم كه جنگلهاي
آمازون رو ميذاشت تو جيبش . پر از شاخ و برگ و علف تو اون شب ابري كه هوا
تاريكه تاريك بود و شب قبلش يه باروني زده بود و همه جا بوي نم ميداد.

[تصویر:  13597_505.jpg]

دوستم جلو حركت ميكرد با يه چراغ قوه بزرگ و قاطرهم پشت سرش و منم پشت سر اونا
با فلاش گوشي موبايلم جلومو روشن كرده بودم. بعد از كلي راهپيماي و بالا
رفتن از كوه رسيديم به يه محوطه باز كه يه رودخانه از وسطش رد ميشد و سنگ
بزرگ دقيقا به ديواره كوه چسبيده بود.
بعد از رسيدن بارها رو آورديم پايين و نشستيم رو زمين و دوستم يه كنسرو باز كرد و شاممون رو خورديم و ساعت حول و حوش 1 شب بود كه پا شديم و ژنراتور و چكش رو برديم بالاي سنگ و
به هم وصل كرديم و بعد از اينكه بهترين نقطه رو پيدا كرديم و. علامت زديم
كار رو شروع كرديم نيم ساعت من و نيم ساعت دوستم با چكش كار ميكرد. واقعا
صداي وحشتناكي داشت مخصوصا كه تو اون دشت مي پيچيد و انعكاسش واقعا گوش
خراش بود. يك لحطه كه چكش رو خاموش ميكرديم يه سكوت خيلي سنگين و دلهره
آوري تمام دشت رو ميگرفت . ساعت حول و حوش 4 بود كه دست از كار كشيديم و
چكش و ژنراتور رو اطراف سنگ يه جايي مخفي كرديم و رفتيم به كلبه دوستم كه
همون نزديكي ها بود. يه كلبه چوبي كه بخاري داشت . بخاري رو روشن كرديم و
خوابيديم. اينقدر خسته بوديم كه نفهميديم كي هوا روشن شد. ساعت حدود 7 بود
كه بيدار شديم و وسايل ها رو جمع كرديم تا برگرديم پايين. هوا كاملا روشن
نشده بود و جنگل نيمه تاريك بود هنوز زياد از كلبه دور نشده بوديم كه
رسييديم به يه دره و داشتيم از كنارش رد ميشديم كه يه دفعه از اونور دره
صداهاي عجيبي رو شنيديم كه همينطور نزديك تر ميشدهر چي صدا نزديكتر ميشد
راحت تر ميشد تشخيصش داد . يه صدايي شبيه جيغ و داد يه آدم......
همينطوري مات و مبهوت وايساده بوديم و به اونور دره نگاه ميكرديم كه يهو دوستم داد
زد اونجا رو ببين .... باورم نمي شد ميدونم شما هم باور نميكنيد يه آدم كه
موها و ريشش طوري بلند بود كه به زمين ميرسيد و هيچ لباسي تنش نبود و تنش
پر از مو بود طوري كه سياه سياه شده بود و همينطور بالا پايين مي پريد و
جيغ و داد ميزد سنگ ميگرفت و پرتاب ميكرد اينور اونور... ما خشكمون زده
بود . وقتي رسيد لب دره و مارو ديد يه لحظه وايساد بعد با سرعت خيلي زيادي
از دره اومد پايين و به طرف ما شروع به دويدن كرد. من و دوستم تا جايي كه
ميشد به سرعت فرار ميكرديم و اون هم پشت سر ما داد ميزد و سنگ مينداخت من
چند بار خوردم زمين تمام دست و پام زخمي شده بود ولي باز ميدويدم و اون
آدم جنگلي هم به ما نزديكتر ميشد . به راه كه رسيديم اون هنوز دنبال ما
بود تا اينكه ديدم از روبرو يه نفر داره با موتور مياد و اون آدم جنگلي
صداي موتورو كه شنيد فرار كرد و از يه طرف اون موتورسوار هم تا ما رو ديد
كه داريم ميدويم طرفش اونم دور زد و فرار كرد ما هم دنبالش تا اينكه
رسيديم به ده و همون جا نزديكي ده هر دو خورديم زمين و تقريبا بي هوش شده
بوديم.
بعد از يه ربع كه يه كم حالمون اومد سر جاش پا شديم و رفتيم خونه دوستم .
پدر دوستم ميگفت اون آدم جنگلي يه ديوانه زنجيريه كه از يه ديوونه خونه فرار
كرده و رفته تو جنگل و الان 3 4 سالي ميشه اونجاس و بعضي ها ديدنش . ميگفت
اگه شما رو ميگرفت تيكه پارتون ميكرد ....
قضيه گنج تا يه هفته مسكوت موند و ما ترجيح داديم كه بي خيال شيم ولي تو ادامه داستان ميفهميد كه اينطور نشد ...
يك هفته اي گذشت و من و دوستم تو اين يه هفته با هم تماس نداشتيم. تا اينكه
يه روز دوستم زنگ زد و گفت در چه حالي... گفتم امير جون مادرت بي خيال برو
گنجو پيدا كن همش ماله خودت من نميخوام. گفت بابا خر نشو . حالا اون روز
شانسي شد اون طرف اونجا پرسه ميزد اصلا اون طرفا نمياد. منم تنهايي
نميتونم به كسي هم اعتماد ندارم. فوقش يه هفته كاره و بعدش ديگه عشق و حال
.... و اينقدر گفت كه من راضي شدم.
قرار شد تفنگ شكاري پدرشو هم بياره و منم يه قمه با خودم برداشتم تا در مواقع لزوم ازشون استفاده كنيم.
فردا
غروب من و دوستم آماده رفتن بوديم . همه چيز رديف بود . لباسهامونو
پوشيديم و راه افتاديم . دوستم جلو و من پشت سرش. تا اينكه رسيديم به سنگ.
چون يه كم زود بود ( ساعت 9:30) يه كم نشستيم و استراحت كرديم تا ساعت
11:30.بعد بلند شديم و چكش و ژنراتور رو از مخفيگاه در آورديم و برديمشون
بالاي سنگ . يه لامپ هم با خودمون آورده بوديم كه وصلش كنيم به ژنراتور تا
اطرافمون رو روشن كنه و بهتر بتونيم كار كنيم. كارو شروع كرديم و باز نيم
ساعت من و نيم ساعت دوستم .... تا ساعت 5 صبح كار كرديم و خيلي خوب پيش
رفتيم. يعني با پيش بيني هاي ما حداكثر تا يه هفته ديگه ميرسيديم به اتاقك
وسط سنگ.

چند شب ديگه هم كار كرديم و هر روز سوراخ عميقتر ميشد تا جاييكه وقتي ميرفتيم
توش واسه بيرون اومدن بايد يكي دستمون رو ميگرفت. يكي از شبها ساعت حول و
حوش 2 نيمه شب بود و يه بارون خيلي نرمي ميزد ( اگه شمال تشريف آورده
باشيد حتما ميدونيد منظورم چه جور بارونيه ). دوستم در حال كار كردن بود و
كاملا تو سوراخ بود و نه من اونو ميديدم نه اون منو و مطمئن بودم صداي چكش
اونقدر بلند هست كه حتي اگه داد هم بزنم صدامو نمي شنوه و من هم رو سنگ
دراز كشيده بودم و بدجوري خوابم ميومد. نيمه خواب بودم كه يهو حس كردم يكي
داره ميزنه به صورتم فكر كردم دوستمه كه اومده منو بيدار كنه تا برم تو
سوراخ اما چشممو كه باز كردم كسي نبود پا شدم و رفتم طرف سوراخ ديدم دوستم
داره كارشو ميكنه و اصلا حواسش نيست. يه كم ترس ورم داشت اما با خودم گفتم
حتما خيالاتي شدم . اومدم و دوباره دراز كشيدم . ولي ديگه خوابم نميومد
فقط چشمامو بسته بودم صداهاي عجيبي دور و ورم ميشنيدم صداي خنده هاي بلند
كه از دور ميومد صداي گريه يه زن ... صداي اذان !!! ولي ساعت دو بود و تا
اذان حداقل دو ساعت ديگه مونده بود تازه ما اينقدر از اولين روستا دور
بوديم كه عمرا صداش به اينجا ميرسيد. پا شدم و با عجله رفتم سمت سوراخ و
دوستمو صدا كردم اما نمي شنيد واسه همين با دستم زدم رو شونش . اون بيچاره
هم با اينكار من بدجوري ترسيد و نزديك بود چكش رو بزنه رو پاش..
چكش رو خاموش كرد و گفت چيه ؟ وقتي صداي چكش قطع شد همه صداها هم قطع شد و يه
سكوت خيلي سنگيني همه جا رو گرفت فقط از دور صداي پارس سگ ميومد و من
همينطوري دهنم نيمه باز مونده بود و به اطراف نگاه ميكردم . دوستم آروم زد
زير گوشم و گفت چته ؟ با اين كارش من يهو از جام پريدم . نميدونم چرا ولي
يه لحظه ته دلم يه جوري شد . با اينكارم دوستم زد زير خنده و يه ريز مي
خنديد . منم با عصبانيت به دوستم نگاه ميكردم يهو احساس كردم دوستم داره
خيلي غيرعادي مي خنده و هر لحظه خندش شديد تر ميشه و سرشو تكون ميداد من
داد زدم امير خفه شو نخند . ولي اون ديگه به طرز وحشتناكي داشت مي خنديد
وسعي ميكرد از سوراخ بياد بيرون اما نمي تونست يه لحظه به دستهاي دوستم
نگاه كردم كه رو لبه ي سوراخ بود باورم نمي شد سه تا انگشت كلفت داشت
دستاش خيلي وحشتناك بودن ولي هر چي سعي ميكرد نميتونست بياد بيرون من عقب
عقب اومده بودم و ديگه صورت دوستم رو نمي ديدم فقط دستاش معلوم بود. از
ترس همه بدنم مي لرزيذ و صداي خنده دوستم هنوز بلند بود و خيلي وحشتناك تا
اينكه ديدم دوستم داره با زحمت از سوراخ مياد بيرون نصف بدنش اومد بيرون و
بعد كاملا اومد. من ديگه كاملا سكته كرده بودم صورت دوستم انگار سوخته و
متلاشي بود نمي تونست رو پاش وايسه و هي ميخورد زمين و دوباره پا ميشد و
ميومد سمت من . به سرعت پريدم و تفنگ رو گرفتم و به طرف دوستم شليك كردم
صداي شليك گلوله تو تمام دشت پيچيد و .....
آروم چشمام رو باز كردم
ديدم صداي چكش برقي هنوز مياد تند از جام بلند شدم و رفتم سمت سوراخ و
ديدم دوستم داره كار ميكنه. صداش كردم اما نشنيد خواستم با دست بزنم رو
شونش اما پشيمون شدم فقط همون بالاي سوراخ نشستم و دورو ورم رو نگاه
ميكردم .
صداي چكش قطع شد و دوستم با آستينش عرق پيشونيش رو پاك كرد و
بعد بلند صدام كرد و وقتي جوابش رو دادم جا خورد . گفت من فكر كردم خوابي
اينجا چيكار ميكني . قبل از اينكه منتظر حوابم بشه دستشو دراز كرد و گفت
كمك كن بيام بالا... من همينطوري نگاش ميكردم اونم نگام ميكرد گفت معطل چي
هستي زود باش دارم از خستگي ميميرم. دستش رو گرفتم و اومد بالا.. يه كم
لباساش رو تكوند و به من گفت خوب بيا يه كم بشينيم صحبت كنيم بعد تو
برو.... اومديم نشستيم . امير گفت : به نظرت چه قدر ديگه كار داريم . گفتم
نميدونم خدا كنه زودتر تموم شه امنيت نداره اينجا . دوستم خنديد و گفت :
نابرده رنج گنج ميسر نمي شود . من گفتم : جم كن بابا واسه من شعر ميگه
ميدوني چي شد همين يه ربع پيش... و بعد ماجرا رو براش تعريف كردم. گفت چرت
نگو همش فكر و خياله . اصلا جن چيه ؟ اين چيزا وجود ندارن . من كه از اين
چيزا نمي ترسم . بيا برو سر كارت منم يه چرت بخوابم.
منم چيزي نگفتم و رفتم تو سوراخ و چكش رو روشن كردم. صداي چكش تو سوراخ حبس ميشد و چند
برابر مي شد واسه همين من عملا هيچ صداي ديگه اي رو نميشنيدم..........
همينطوري
حواسم به كارم بود و چيزي نميشنيدم. نيم ساعتي كار كردم و خسته شدم. چكش
رو خاموش كردم و دوستم رو صدا كردم تا بياد كمكم كنه. چند بار صداش كردم
ولي جواب نداد. فكر كردم رفته پايين دستشويي ... منتظر موندم تا بياد اما
خبري نشد. بي خيال شدم و دوباره چكش رو روشن كردم و يه كم ديگه كار كردم
ولي خيلي خسته بودم واسه همين دوباره دست از كار كشيدم و دوستم رو صدا
كردم بازم جوابي نيومد. ديگه واقعا ترسيدم . تمام سعي خودمو كردم كه بيام
بيرون اما هر كاري ميكردم نميشد . تمام بدنم بي حس شده بود از خستگي.
نشستم رو زمين و به خودم لعنت فرستادم....
رو زمين نشسته بودم و سرمو گذاشتم رو زانوم ... يهو يه سنگ نسبتا بزرگ افتاد تو سوراخ و خورد به
دستم. از جام پريدم و بالا سرمو نگاه ميكردم يه سنگ ديگه اومد اكه جا خالي
نداده بودم ميخورد تو سرم و داغون مي شدم. بعد از چند لحظه ديدم هر ثانيه
داره سنگ ميفته تو سوراخ انگار از اطرف سنگ مينداختن توش . با دستام سرمو
گرفته بودم و همينطوري سنگاي ريز و درشت ميخورد به دست و بدنم و صداي خنده
هاي وحشتناك از بيرون ميومد و من مونده بودم چيكار كنم تا اينكه تصميم
گرفتم هر جوري شده به هر جون كندني هست از سوراخ بيام بيرون تمام سعي
خودمو كردم پامو گذاشتم رو چكش و بالاخره اومدم بيرون ....
سريع پا شدم و اومد لبه سنگ .... باورم نميشد تمام تنم يخ زد پاهام سست شد طوري كه
خوردم زمين... دورو ور سنگ اشباح سفيد رنگي بودن كه خم ميشدن و از زمين
سنگ ميگرفتن و پرتاب ميكردن سمت سوراخ تا منو ديدن همشون يه لحظه مكث كردن
و به من نگاه كردن بعد همشون باهم از سنگ دور شدن و بين درختا ناپديد
شدن....
از جام نميتونستم تكون بخورم نفسم بالا نميومد. معلوم بود
همين نزديكيا هستن صداهاشون ميومد صداهاي عجيب. صداي خنده . پچ پچ كردن .
صداي خش خش برگ و بعد صداي خنده . حس مي كردم از لابلاي درختا دارن نگام
ميكنن. من خودمو رو زمين مي كشيدم به سمت تفنگ تفنگو گرفتم و از جام بلند
شدم و داد ميزدم كثافتا بريد گم شيد ميكشمتون .... بعد هي دور خودم مي
چرخيدم همش حس ميكردم يكي از پشت داره بهم نزديك ميشه . تو همين حالت
انگار يه چيزي بهم خورد و من نزديك بود بيفتم تا اومدم برگردم ببينم چي
بود دوباره از يه سمت ديگه اين اتفاق افتاد و بعد صداي خنده دور ورم
ميشنيدم و هي تنه ميخوردم و تند تند شليك مي كردم با هر بار شليك كردن
صداي خنده ها شديد تر ميشد تا اينكه خوردم زمين و ديگه نميتونستم از جام
پا شم و تمام بدنم قفل شده بود انگار يكي دستها و پاهامو نگه داشته بود و
يكي داشت خفم ميكرد هر چي زور زدم حتي يه ذره هم از جام تكون نخوردم تو
همون حالت خفگي صلوات مي فرستادم ولي هيچ تاثيري نداشت درست تو اوج خفگي
يهو دست و پام ول شد و تونستم از جام تكون بخورم. مغزم كار نمي كرد .
خدايا چيكار ميكردم . اول تصميم داشتم فرار كنم اما فكر اينكه پامو بزارم
تو جنگل تاريك تنم رو ميلرزوند. تند تند نفس مي كشيدم و اشكم در اومده بود
بهترين جاي ممكني كه به ذهنم رسيد همون سوراخ بود با يه حركت خودمو پرت
كردم تو سوراخ و زود گوشي موبايلم رو در اوردم . ديدم يه دونه آنتن داره
شماره خونه خودمون رو گرفتم . زنگ مي خورد اما كسي گوشي رو نمي گرفت.
داشتم نااميد مي شدم كه داداشم خواب آلود گوشي رو گرفت و گفت الو .. فقط
يه كلمه گفتم توروخدا منو نجات بديد. داداشم گفت تويي ؟ كجايي ؟ بياي خونه
بابا بيچارت ميكنه . گفتم ببين من ...... تماسمون قطع شد و همون يه آنتن
هم رفت . دوباره سنگ انداختن شروع شد. ديگه بيخيال شده بودم و همينطوري
نشسته بودم ته سوراخ و سنگا بهم ميخوردن سر و صورتم خوني شده بود . داشتم
زير سنگا مدفون مي شدم . صداي خنده هاي وحشتناك رو ميشنيدم كه دور و نزديك
ميشد بعضي وقتها هم صدا از بالاي سوراخ ميومد و احساس ميكردم ميان دم
سوراخ و منو نگاه ميكنن و ميرن........ ديگه نايي نداشتم كه يهو صداي زنگ
موبايلم رو شنيدم . گوشي رو از بين سنگا در آوردم . اونور خط پدرم بود.
پسر تو كجايي ؟ ..............................................
وقتي چشمامو باز كردم ديدم تو رخت خواب دراز كشيدم و سرم باندپيچي شده و همه
بدنم درد ميكنه. بعد داداشم رو ديدم كه داره با تلفن حرف ميزنه ... از جام
بلند شدم و به زحمت اومدم سمتش پشتش به من بود يه دفعه برگشت و تا منو ديد
گوشي رو پرت كرد و از رو صندلي افتاد رو زمين. من خندم گرفت . از اون خنده
هاي بلند و وحشتناك . داداشم با ترس نگام ميكرد و با التماس گفت تورو خدا
نخند.................
دو هفته اي افتاده بودم خونه و نميتونستم بيرون
برم . تا اينكه بالاخره حالم بهتر شد و از خونه زدم بيرون . اولين كاري كه
كردم زنگ زدم به دوستم و يه قراري گذاشتيم تو پارك پشت شهرداري ( بچه هاي
قائمشهر ميدونن كجا رو ميگم) وقتي نشستيم براي چند دقيقه هر دو ساكت بوديم
تا اينكه دوستم گفت : عجب شبي بود. باورت ميشه ؟ من كه همشو يه خواب
ميدونم .... گفتم : ميشه خفه شي ؟ دارم فكر ميكنم . يه نگاه چپي به من
انداخت و گفت به چي ؟ گفتم : به اينكه تو اون شب كدوم گوري بودي ؟ دوستم
خنديد و گفت بزار بهت بگم چه بلايي سرم اومد.....
دوستم تعريف كرد .
اون شب بعد از اينكه تو رفتي تو سوراخ منم خوابيدم. من آدمي هستم كه هر چي
هم خسته باشم و خوابم بياد يه ربع ميكشه تا خوابم ببره اما اون شب همين كه
سرمو گذاشتم زمين خوابم گرفت. يه خواب سنگين..... ديگه چيزي نفهميدم. تا
اينكه سردم شد . و آروم از خواب پا شدم صبح زود بود . هوا تقريبا روشن شده
بود. از جام پا شدم و دورو ورمو نگاه كردم يه مدت همينطوري گيج و منگ بودم
. من وسط يه راه خاكي بودم كه اصلا برام آشنا نبود. لباسام رو تكوندم و يه
سمتي رو گرفتم و براه افتادم تا اينكه به يه ده رسيدم و جلو در مسجد
نشستم. تا اينكه يه نفر از تو مسجد اومد بيرون . قيافش آشنا بود از من
پرسيد تو پسر فلاني نيستي؟ گفتم آره . گفت اول صبح اينجا چيكار ميكني ؟
گفتم گم شدم. اونم به من گفت پاشو بيا و بعد با وانتش منو رسوند خونمون
... بعدا فهميدم من چند روستا اون طرف تر بودم بعد پدرم ظهر اومد خونه و
تمام ماجرا رو تعريف كرد كه پدر تو نصف شب اومد در خونه ما و با پدر من
اومدن طرف سنگ و تورو بيهوش پيدا كردن و كلي دنبال من گشتن اما خبري از من
نبود. بعد پدرم تا ظهر تو جنگل بوده دنبال من و ظهر هم اومد خونه و منو
ديد و باقي ماجرا .....
من و دوستم با تمام اين ماجراها باز آدم نشده بوديمو بازم دنبال اين جريان
بوديم. البته ديگه گنج رو بي خيال شده بوديم و دنبال چيزاي ديگه بوديم .
از همه پيرمردهاي روستا در مورد اون سنگ پرس جو مي كرديم. تا اينكه يه
پيرمرد خيلي مسني كه همه ميگفتن اون يه چيزايي ميدونه به ما گفت با هم
بريم اونجا . سه نفري رفتيم نزديك سنگ ( البته روز ساعت 2 بعد از ظهر )
بعد اون روي سنگ يه چيز مربعي به ما نشون داد و گفت اين درشه كه طلسم شده
و من دقت كردم ديدم آره راست ميگه به مرور زمان با خود سنگ يكي شده اما
جاش مشخصه. بعد اون پيرمرد گفت كه بي خيال اين سنگ بشيد چون هر چه قدر هم
سوراخ كنيد به وسطش نمي رسيد فقط از طريق درش ميتونيد وارد بشيد كه اونم
طلسمه. بعد با عصاش به سنگ ميكوبيد و صدا توش ميپيچيد . بعد گفت اگر هم
درش رو باز كنيد باز معلوم نيست كه چي بشه.. من پرسيدم يعني چي ؟ گفت
بعضيا ميگن توي سنگ پر از گاز سمي و كشندس و هر كي درش رو باز كنه درجا
ميميره و يه عده هم ميگن توش جن هست.... من و دوستم كاملا بي خيال شديم و
چكش و ژنراتور رو هم فروختيم زير قيمت و كماكان در حسرت اون گنج هستيم.......

اون کاراییو که گفتمو انجام دادین؟؟؟؟؟؟؟نترسیدین؟؟؟؟؟؟؟؟ من نظر میخوام یالا...من نظر میخوام یالا


نظرات شما عزیزان:

aysa
ساعت0:52---12 خرداد 1392
سلام الان داستانتو خوندم هنوزم براين باورم كه اصلا ترسناك نبودباشه افرین!!!!نظر لطفته عزیزم.

aysa
ساعت16:33---23 ارديبهشت 1392
اووووووف اوووووووووووووف فکر کردی خیلی ترسناک بود در حالی که اصلا هم اینطور نیست:ههههههههههههههههههههههههه تو که اینو تو مدرسه وقتی من پیشت بودم نوشتییییییییییی.دیدم اصلا نخوندی!!!!!!!!اول بخون بعد نظر بدهههههههههه گلم!!!!! ؛)))))))

hadis
ساعت1:20---8 فروردين 1392
امکانش نبود

hadis
ساعت20:02---7 فروردين 1392
باحال بود.من 5 دقیقه 5 دقیقه استراحت میکردم(میرفتم پیش اعضای خانواده)تازه صدا هم میشنیدم.

بازاز این چیزا بزار.این دو نفر دیگه خیلی کله خراب بودن اگه من بودم دیگه اون طرفا آفتابی نمیشدم.ولی دیگه خداییش خیلی تخیلی بود نویسنده ذهن خیلی خلاقی داشت.
کارایی رو که گفتمو انجام دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:48 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه