کاش قدر همو بدونیم

زن و شوهر پیری با هم زندگی میکردند. پیرمرد همیشه از خروپف همسرش شکایت داشت

و پیرزن هرگز زیر بار نمیرفت و گله های شوهرش را به حساب بهانه گیری های او می گذاشت.

این بگو مگوها همچنان ادامه داشت

تا اینکه روزی پیرمردفکری به سرش زد برای اینکه ثابت کند زنش در خواب خرو پف میکند و آسایش اورا  مختل کرده است.. ضبط صوتی  را آماده میکند و شب سروصدای خرناس های گوش خراش همسرش را ضبط میکند.

صبح پیرمرد شادمان از اینکه سند معتبری برای ثابت کردن خروپف های شبانه او داردبه سراغ همسرش میرود و او را صدا میکند   غافل از اینکه زن بیچاره به خواب ابدی فرو رفته است.

از آن شب به بعد خروپف های ضبط شده پیرزن لالایی آرامبخش شبهای تنهایی او میشود.

 قدر آدما و لحظات رو بدونیم تا روزی پشیمون نشیم

زندگی با هیچکی شوخی نداره


نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت3:10---14 مرداد 1392
من هر چقد به خودم میگم ها این کارو انجام بدم ولی انجام نمیدم
اوووووووووووووخییییییییییی حالا گریه نکن!


میترا
ساعت3:09---14 مرداد 1392
من هر چقد به خودم میگم ها این کارو انجام بدم ولی انجام نمیدم

gonabadnew
ساعت11:05---9 مرداد 1392
جالب بود بارکلا

narges
ساعت0:40---9 مرداد 1392


hadis
ساعت19:26---7 مرداد 1392
من الان تحت تاثیرم
نـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:59 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه