قابلیت های خارق العاده

من دوس دارم ی چوب طلایی داشته باشم که باهاش بتونم همههههههههه کار بکنم



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت3:12---14 مرداد 1392
2222222222222222222222

ناتاناییل عاشق
ساعت18:46---9 مرداد 1392
من دوس دارم مث توفیلم مسافران خارکوت بخورم ذهن مردموبخونم....باپولایی که الان دارم به گذشته سفرکنم وپزبدم....نامریی بشم و(بوووووووووووووووووووووووووووووووووووق)ساعت برناردکه عشقمه بخصوص واسه کنکورم لازم داشتمش...پیرشدنودوس دارم چون که نوه هامو میبینم...یه چراغ جادوداشتم که همه ارزوهامو براورده میکرد!!!!زیاد ارزو ندارم همین ها ارزوهامن چطوربود؟؟؟؟
خوب بود فقد حرف بد بد زده بودی اون تیکه رو پاک کردم!!!مودب باش عزیزم؛)))


narges
ساعت0:34---9 مرداد 1392
منم کلا با حدیث موافق مخصوصا ساعت برنارد وااااااااااااااای

hadis
ساعت19:33---7 مرداد 1392
دوس دارم ذهن دیگرانو بخونم-نامرئی شم(خیلی فاز میده)-آخ آخ ساعت برناردو که دیگه نگو مخصوصا موقع امتحانا -چوب دستی هری پاترم باشه دیگه خیلی باحال میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:22 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه