هَمــہ چے פֿــوبــہ

 بـَعضـے وَפֿــتـآ



بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ،



تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....



هـے آهَنـگــ گوشـ بــכے ،



فِكــ ڪـُـنـے ،



هَمــہ چیـو بـریزـے تـُو פֿــوכتـــ ...



تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ....



اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ



لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے وـآنِــموכ ڪـُـنـے



ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ .. :|



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت20:11---1 مرداد 1393
بیهوده ورق می خورنــــــــد … تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛ روزهــــای من … همه یک روزند … شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …
قشنگ بود نازنین جون


hadis
ساعت1:32---20 تير 1393
اخ زیاد اتفاق افتاده واسم خیلی وقتا اینجوری بودم خیلی بده
ای جاااان.نبینم عشقم ناراحت باشهههه


Nazanin
ساعت13:38---9 تير 1393
گفت:
باید ز سر
برون کنی
سودای مرا
ساده است
عاشق مباش
فهم کن تمنای مرا...
گفتم:
دیری ست
عقل ز من ستانده ای
چون فهم کنم
حکمی که بر دل رانده ای...؟


dina
ساعت0:03---7 تير 1393
اره خیلی اتفاق افتاده برام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 تير 1393برچسب:,

] [ 21:21 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه